Intervju: Sharan (Motherpig, ISK webzine i radio show)

Donosimo vam opširan intervju sa Sharanom, frontmenom sarajevsko/županjskog metal / crust punk sastava Motherpig. i osnivačem i urednikom ISK webzina i radio emisije. Pričali smo o počecima i problemima koji prate ovaj bend i radio emisiju ali i o nadolazećem albumu "Nojev Let" koji će uskoro izdati nova DIY izdavačka kuća Beyond The Sun records.


Datum objave: 20.05.2011.
Copyright: Bosnian Metal
Pitao: Armin H.
Odgovarao: Arnel "Sharan" Šarić
Fotografije: Sharan


Linkovi:
Motherpig @ myspace
Motherpig @ facebook
Izvan Svake Kontrole - official webSite
Izvan Svake Kontrole @ facebook










Arnel "Sharan" Šarić
Bosnian Metal: Zdravo Sharane. Evo napokon radimo intervju i drago mi je zbog toga.
Sharan: Pozdrav tebi i ako imaš sreće, pa imaš još prijatelja koji sa tobom rade na ovom projektu, pozdravljam i ostale članove Bosnian Metal kolektiva! Meni je još draže što ga radimo, prvo što je ovo znak da je album napokon gotov i da krećemo sa onim što veliki bendovi mrze, a mi volimo, a to je eksponiranje kroz intervjue i slične načine promocije sve dok se ne prodamo, a drugo što je ovo promotivni intervju za Bosnian Metal tako da nam više nijedan metalac ne može prebacivati da smo pankeri! (smijeh)

Bosnian Metal: Da, Emina iz ekipe The Aebyss portala i radio show-a se pridružila Bosnian Metal-u u maju prošle godine, ona je zaslužna što Bosnian Metal izgledom i sadržajem dosta napredovao u odnosu na ono što je bio prošle godine. Trebalo je tu biti još nekih pojačanja ali na to ćemo još morati čekati. Motherpig si osnovao sam kao projekt i krenuo gotovo od ničega, kroz kakve promjene je prolazio Motherpig do danas (postava, stil itd.)
Sharan: Jesi spreman za veliki odgovor? Ja jesam, baš sam se naoštrio. Promjene su sveobuhvatne - od emotivnog, muzičkog pa sve do liričkog aspekta. Motherpig je nastao u montaži broj jedan sada pokojnog, ali nikada zaboravljenog sarajevskog Radija 202 gdje su uostalom nastali i neki drugi moji bendovi - Marginalac Margarin i Snake Eater. Ta montaža i ta atmosfera su bili raj za ideje bilo kakvog tipa. 2004. godine, bend je nastao skoro uporedo sa emisijom “Izvan Svake Kontrole”. Slušao sam dosta nekog noisecorea, grindcorea, bendova koje ovdašnji metalci tada nisu nikako, a danas veoma teško gutaju jer dosta tih bendova koketira za ogromnog kakofonijom zvukova koja tipičnom metalcu nije ništa do sranje.

U montaži smo sjedili Ajdin i ja. Ajdin je bio tadašnji voditelj ISK, moj dobar prijatelj. Slušali smo bendove sa Osmose Productions izdavačke kuće, među njima Saddistik Exekution i smijali se ko ludi blastbeat elementima tog benda, pa smo onako ko iz zajebancije rekli osnovati bend i tako je na papiru nastao Motherpig. Ime je spomenuo Ajdin, zašto? Ne znam ni sam, ali vjerujem da je imalo veze sa našom opsesijom prema smijanju onim tipičnim krmećim vokalima iz goregrind žanra. Znam da i za to danas postoji ime, ali ne znam kako se zove. Uglavnom, Motherpig je tada ostao na ideji, a onda sam se ja latio krekovanog Fruity Loopsa i neke stare gitare koja je bila na 202jci i snimio “Good Ol' Laugh” demo koji je muzički i tekstualno čisto odavanje počasti Anal Cuntu. Otada i moj tadašnji nadimak - ANALizator Cunt. Otad pa do 2007. godine Motherpig je bio neka moja sporedna zajebancija kojom sam se bavio u slobodno vrijeme. Zanimljivo je bilo čitati komentare naše rock'n'roll svite na pjesme Motherpiga koje su se kretale u rasponu ''još jedno Sharanovo sranje'' do ''jebo te ovo''. Tek kada je PWP, mala izdavačka kuća iz Belgije počela objavljivati Motherpigove pjesme, koliko god mala izdavačka kuća bila, ljudi ovdje su postali zainteresirani, a ja iz prkosa nisam htio nikada početi svirati uživo. To je dokaz kakvi su naši metalci u većini slučajeva - daj govno, samo da je strano.

Izdao sam popriličan broj split izdanja, a onda se 2007. godine okupila prva postava Motherpiga - Alex na bubnjevima, Zvone na gitari i ja na basu i vokalu. Prije ove prve postave bila je čak i ideja da Hata (Agonize, After Oblivion) svira gitaru, a jedna proba se odradila i sa braćom Ćehović na gitarama i Sejom (ex-KRV, ex-Silent Kingdom, Odar, Snake Eater, The Nightshift Crew) za bubnjevima. 


Motherpig 2008.
Okupljanje sa Zvonetom i Alexom desilo se nakon što su ova dvojica sa mnom snimili split sa Agathoclesom koji je izdan 2008. i rasprodan u rekordnom roku (i kasetno i CD izdanje). Alex je već od 2006. godine ganjao mene po gradu i tražio da sviramo što sam ja odbijao jer nisam htio da sviram ikome i nigdje. Zvone je tad bio aktivan kao gitarista prvog i jedinog bh goregrind benda zasad “Sado Mazo”. On se pridružio jer mu se svirao grind. Ta postava je pičila sve do 2009. i iza sebe ostavila par sjajnih izdanja od kojih je možda ponajbolje taj split sa Agathoclesom o kojem sam pričao i 4 way split sa bendovima ...And You Shall Live In Terror, Burial Ground i Spooky Steve. Taj split je jedini split gdje ja nisam na vokalu, koliko je meni poznato. Na tom splitu pjeva Osa (Odron iz sarajevskog benda “Odar”) koji je u bendu ostao od 2008. do 2009. godine. On je došao kao zamjena za mene, ja sam imao neku opasnu cistu na testisu, a jedan nestručan doktor mi je rekao da imam proširenje nekog kanala i da se ne smijem derati da ne dobijem kilu. Ispalo je da nije kila, već cista. Osa je otišao iz benda nakon našeg povratka sa evropske turneje 2009. godine na kojoj nije bio sa nama zahvaljujući vlastitoj neozbiljnosti u vezi vađenja dokumenata. Po Sarajevu se pričalo kako sam ja tiranin koji je izbacio čovjeka iz benda, ali istina je da je on sam izašao iz benda i proširio takve glasine po gradu, a da ni meni ni Alexu nije rekao da je izašao iz benda. Logično da mu se neću javljati na telefon poslije takvog ponašanja... No, nećemo o tome. Svirka sa Evading Downfallom i Soul Fractionom za moj rođendan 2009. godine je bila zadnja Zvonetova svirka koji je izašao iz benda jer nije htio svirati politički grind, kako ga je on nazvao, ali iskreno, mislim da je razlog to što mi je on zamjerio nakon što sam popizdio na njega poslije koncerta sa Napalm Deathom u Sarajevu kada je nonšalantno razbio svoju gitaru pred sam nastup, a onda nije htio da uzme gitaru od MITCH HARRISA koji ju je preštimao i sam ponudio. Nije htio izaći jer smo Osa, Alex i ja izašli i počeli svirati bez njega. Bilo je - ili svirate samo sa basom ili ne svirate nikako. Kako propustiti svirku sa Napalm Deathom? Kako god, Zvone je najavio svoj odlazak par dana nakon svirke sa Napalmom, odradio posljednju za moj rođendan i razgulio. Pošteno što se mene tiče. To je otvorilo vrata Atliji koji nam se pridružio u maju 2009. godine na evropskoj turneji i otad smo trio - planiram da tako i ostane.  

Bosnian Metal: Uporedi Motherpig onda i danas. (za one koji ne znaju zvuk "starog" Motherpiga opiši nam kako je to zvučalo dok si radio sam)
Sharan: Kao što sam već i rekao u ovom iscrpnom odgovoru, promjena se dešavala na emotivnom, liričkom i muzičkom polju.  Muzički, bend je kroz godine prošao kroz polja besmislenog noisecorea i grinda na polja sociopolitičkog grindcorea, pa na pank, pa na mincecore, pa na svašta nešto da bi se danas našli ovdje gdje jesmo gdje nas je najlakše opisati, tj. kategorizirati kao crust punk, uzmemo li u obzir činjenicu da je crust punk podžanr / kombinacija heavy metal muzike i hardcore/punk poruke i da smo mi ljubitelji Amebixa. Ja bih inače dopustio sebi da me nazivaju i metalpunkerom, ali s obzirom šta danas to ime znači i ko se u Bosni i Hercegovini fura na to i po kojim osnovama, klonim se tog termina. Od Lemmyija sam otvoreno pođonio žanr Motherpiga - rock'n'roll. Mi smo i metal i punk i hardcore i sve, ali smo u suštini Little Richard, kontaš? Teško mi se zgurati negdje.

Postava Motherpig-a (2009 do danas)
Tekstualno, od početnih besmislica Motherpig je napredovao kako se razvijao i moj duh i stav o životu, pa sam veoma brzo počeo pisati socio-političke tekstove, veoma često sam pisao i tekstove o B horror filmovima koje obožavam, a danas Motherpig (ja u većini slučajeva) piše najčešće tekstove o životu, o nama samima iako nije isključeno da će biti liričkih tematika inspirisanih horror filmovima. Sva trojica volimo horrore. Mislim da nadolazeći split sa Dickless Tracyijem će imati baš takav šmek - ionako se naša polovica split izdanja zove “Svi Putevi Vode Na Groblje”!

Emotivno, ovaj bend je od povremene zajebancije prerastao u moj način suočavanja sa svijetom. Mislim da to dovoljno govori.

Bosnian Metal: Kako sad nastaje muzika, da li svi učestvujete u stvaranju "nota" ili si ti zadužen i za muziku i za tekstove?
Sharan: Prije sam ja bio zadužen za sve jer nije bilo nikoga. Danas je situacija pomalo drugačija. Većinu muzike piše Atlija. On je genijalac za gitarom, čovjek zna u dušu pogoditi muziku za svaki moj tekst. To ide ovako u većini slučajeva: Atlija napiše muziku, ja napišem tekst, onda sva trojica sjednemo i to pretvorimo u pjesmu. Tu i tamo ja napišem neki riff, Atlija ga prepravi i doda svog šmeka ili Atlija napiše neki tekst, ja ga malo prepravim i dodam sebe. Ova formula je definitivno najbolje vidljiva na našem debi album “Nojev Let”. Neki bi rekli ili možda zlobno upitali ima li neke vrste takmičenja između nas po pitanju kreativnog doprinosa bendu, ja ću odmah odgovoriti da nema. Realni smo. Atlija bolje svira i snalazi se sa muzikom, ja bolje pišem i snalazim se sa lirikom. Alex spaja nas dvojicu kad poludimo.



Bosnian Metal: Gdje nalaziš inspiraciju za pisanje tekstova?
Sharan: Prijašnji tekstovi su bili zajebancija, moj pogled na situaciju u BiH ili inspirisani horror filmovima. Danas, a držat ću se “Nojevog Leta” kao našeg prvog konkretnog izdanja, tekstovi su inspirisani životom i umjetnošću koju ja smatram vrijednom odavanja omaža.
“Nojev Let” je tekstualno najiskrenije i najličnije izdanje Motherpiga. Naprimjer, pjesma “Izbor” govori o mom viđenju života - niko nije ultimativno dobar ni ultimativno zao, niko nije rođen da pobijedili ili da izgubi, svako ima svoju blagu prednost ili prepreku na samom početku u odnosu na druge, ali svi smo u suštini na istom i ono šta ćemo uraditi od naših života zavisi samo i isključivo od nas. Ne od Boga, ne od države, ne od naših roditelja ili naših škola. Samo od nas. Na albumu recimo imaš i pjesmu “Krv Jeste Voda” koja je, nazvat ćemo je jednosmjerna komunikacija mene sa mojim ocem. On je (bio) ovisnik o heroinu i nakon hrpe pokušaja i želje da imam oca, ja sam odustao i sa njim ne pričam već zadnjih par godina nikako. Ova pjesma je najteža na albumu, ova pjesma je moj otvoren stav, moja borba sa njegovom borbom, sa njegovom ovisnošću, ova pjesma je moje poimanje života djeteta bez oca. Jebeš to ako ti se roditelja razvedu, ali ovo je apsolutni nedostatak očinske figure i nakon mnogo vremena zaista shvatiš da krv jeste voda. Zaista jeste. Kao što kažem u toj pjesmi: ostaj mi zdravo / ne zamjeram ništa / al' dug put je pred nama / i samo je jedna istina - krv jeste voda! To je moja poruka, to je ono što naučiš, to je kad ti život da limune, a ti ne da ne napraviš limunadu nego mu rokneš limune i natrljaš nos sa istim. Moj život je moja inspiracija.
Spomenut ću još samo pjesmu “Nojev Let” koja je zaslužna i za naslov albuma. Očigledan omaž istoimenoj sjajnoj epizodi stripa “Dylan Dog”, čak se spominje i epizoda “Brlog Ludila”. Ljudi koji su čuli ovu pjesmu ili čitali tekst, većina njih je pomislila da je u pitanju ljubavna pjesma posvećena ženi. Nije. U pitanju je ljubavna pjesma posvećena ljudskoj duši, najdivnijoj stvari koju svi posjedujemo, samo sam ja to tekstualno stavio u određenu perspektivu. Ostatak albuma ćete morati otkriti sami :)

Bosnian Metal: Album "Nojev Let" je završen. Izdaćete ga kao CD, a bilo je planirano da se izda i kao vinil, međutim bilo je problema, o čemu se radi?
Sharan: Da, album je gotov, album je snimljen, smiksan i mastering je urađen, a izdanje će biti u CD formatu zasad. Da, imali smo plan da ovjekovječimo prvi album u vinilu, ali nam je to promaklo i to ne baš našom krivicom. Na sva smo zvona najavljivali 12'', možda je to jedina naša krivica. Uglavnom, planirali smo vinil raditi u Češkoj jer je stvarno najjeftinije, a kad smo kontaktirali tvornicu koja se time bavi, oni su nam proslijedili kontakt partnerske firme koja radi za Balkan i kad smo dobili predračun za vinile, umalo nismo u nesvijest pali. Cijena se digla skoro trostruko i to bez uračunatog PDV-a i troškova prijevoza. Jednostavno, to nema šanse da izvedemo finansijski. Zato smo ostali na CD-ovima, ali ako bude ponude za kasete i vinile, veoma rado ćemo pristati na dogovor.

Bosnian Metal: Ko će biti izdavač?
Sharan: Izdavač albuma je Beyond The Sun Records, izdavačka kuća koja idejno postoji od augusta 2010. godine, a realizacijski od januara 2011. kada se meni pridružio prijatelj i kolega Amir iz benda Dozer. Nas dvojica to vodimo pomalo i eto, guramo. Ne znam šta da ti kažem. Ljudi će moći album kupiti kontaktirajući:
direktno bend na motherpig@gmail.com ili 
BTS Records na beyondthesunrec@gmail.com


Za ostale informacije vezane za BTS Records i ostala izdanja koja su u pripremi, bacite pogled na www.beyondthesunrecords.info i www.facebook.com/beyondthesunrecords
Ako neko ima Myspace - www.myspace.com/beyondthesunrecords
Kupovinom albuma zaista ćete pomoći bendu jer ovo je kućna varijanta izdavačke kuće - kupite naš album, pomažete nama i pomažete nova izdanja od kojih je jedno i debi album Dozera “Noć Za Teške Priče”.

Bosnian Metal: Gdje je snimljen album?
Sharan: Album je snimljen u studiju “Ostali” u Sarajevu i ovo je prvo izdanje koje izlazi iz tog studija. Izvršni producent na albumu je Ensar Džubur koji je također moj kolega iz bendova Rapa Nui i bivši kolega iz benda Marginalac Margarin (kojeg više nema). Album je snimao i miksao Mirza Šišić, a za produkciju smo zaduženi Ensar, Mirza i mi (Motherpig). Mastering je maestralno odradio Adnan Dado Mušanović.

Bosnian Metal: Koliko si ti zadovoljan vašim zvukom na novom albumu?
Sharan: Ovo pitanje ide u oba smjera, pa da ne bude da ti nisam odgovorio na pravi način, odgovorit ću na oba. Ako me pitaš koliko sam tehnički zadovoljan snimkom, veoma sam zadovoljan - svaka strana je savršeno uradila svoj posao i moram ti priznati da je zadovoljstvo još veće jer je ovo u jednu ruku pionirski pokušaj na kojem se učilo kako šta i gdje, pogotovo u studiju “Ostali” gdje i ja imam upletene svoje prste i gdje se svaki dan ulaže sve više znanja, a svaki mjesec sve više finansijskih sredstava kako bi to digli na noge i napravili respektabilan studio u koji ćemo za par mjeseci moći pozvati i druge bendove, a da im pružimo snimak kakav hoće i zaslužuju. Sviđa mi se zid buke koji smo stvorili na albumu, moje vokalno hrvanje sa instrumentima i ipak, unutar tog pakla, sva čistoća prljavštine zvuka. Adnan je slušajući Motorhead i Amebix kao glavne reference za Motherpig dodatno obojio zvuk i stvorio super snimak. Jedino se mastering nije radio u studiju “Ostali”.
Što se tiče našeg zvuka u idejnom smjeru, veoma mi je drago što smo evoluirali na način na koji jesmo i što smo snimili album kakav smo snimili. U tom smislu, sve je savršeno da savršenije ne može biti. 

Bosnian Metal: Hoćeš li nam otkriti nazive pjesama?
Sharan: Nije problem. Suštinski, tracklist smo i ranije objavili, ali evo kako to zapravo ide sad složeno. Moram napomenuti i još par stvari vezanih za album. Intro je, kao što je već ranije bilo najavljeno trebao da snimi Stig iz sjajnog, presjajnog Amebixa. Mi (Atlija i ja) smo raja sa Stigom otkako smo se upoznali u Pragu na njihovom koncertu 2009. godine. Međutim, Stig je imao vlastitih problema i previše obaveza vezanih za Amebixov nadolazeći album “Sonic Mass” koji izlazi u septembru ove godine, tako da smo se sporazumno dogovorili da je najbolje da intro u njegovoj izvedbi izostane ovaj put. On nije htio snimati nešto ''onako'', mi nismo htjeli nešto ''onako''. Saradnja je dogovorena za idući album koji će se vjerujem pojaviti za dvije godine.

Intro na albumu u trajanju od dvije minute je spoken word isječak iz filma “The Mindscape of Alan Moore” režisera Deza Vylenza. a sam Dez i gospodin Moore, koji je zaslužan za sjajne grafičke novele (on inzistira na tom izrazu, to su stripovi) kao što su From Hell, V for Vendetta i Watchmen, su odobrili korištenje ovog dijela filma Motherpigu. Zahvala i to velika! Poslije toga se reda i naših devet pjesama koje su na albumu poredane rasporedom koji je nastao na dvije osnove: a) našeg viđenja tekstova i njihove povezanosti i b) na osnovu minutaža koje smo odredili dok smo još uvijek vjerovali da će album izaći na ploči.

Lista je sljedeća:

"Radna" verzija omota albuma Nojev Let
1. Mi (Intro)
2. Izbor
3. Nekronomija
4. Kartonski Ljudi
5. Još Uvijek
7. Nojev Let
8. Sudbina
9. Krv Jeste Voda
10. Savršen Kraj

Ne gasite album nakon što se završi...





Bosnian Metal: Je li omot spreman, ko će se za to pobrinuti?
Sharan: Za koncept omota je zaslužan Atlija (ja sam nešto dobacivao dok sam se valjao po krevetu, tako da sebe ne mogu uzeti zaozbiljno), a finalni dizajn cijelog pakiranja radi Amir iz BTS Recordsa koji se inače time bavi u slučaju većine izdanja BTS-a.   


Motherpig na putu
Bosnian Metal: Planirali ste turneju sa Flatline-om, ali je otkazana?
Sharan: Da, to se trebalo desiti u martu ove godine, međutim nekada se planovi izjalove kako god bilo planirano. Bubnjar Flatlinea Zlaja nije mogao ići zbog poslovnih obaveza, onda je otpao Flatline, pa se pridružio Rapa Nui koji je odustao zbog novčane situacije, pa smo na kraju pronašli partnere u bendu Moltencore iz Hrvatske, a onda smo otpali mi jer nismo izganjali vize na vrijeme, a u jednu ruku “krivi” su organizatori koncerata iz Evrope čija garantna pisma nemaju nikakvog smisla i veze sa zdravom pameću. No dobro, krivi su pod navodnicima jer ne mora niko iz EU znati kako je meni kad vadim vizu. To je moj problem, trebao sam odavno imati biometrijski pasoš.

Bosnian Metal: Da, vi ste jedan od rijetkih” internacionalnih" bendova na ovim prostorima, ti imaš bh pasoš, Atilja hrvatski, a Aleks bh i meksički. Dobro, znamo da je Aleks iz Sarajeva i da je njega bilo nekako lakše angažovati u Motherpig, ali kako je Atilja došao u bend?
Sharan: Kao što sam već rekao, Alex je prvi bubnjar Motherpiga (ne računajući jednu probu sa Sejom i Ajdina kao imaginarnog bubnjara), došao je u bend 2007. godine nakon godina maltretiranja mene, a sve sa ciljem Motherpigovog pravog osnivanja u smislu benda. Otad ga nismo mijenjali, momak dobro svira, a ima i repertoar viceva kojeg se ne bi postidili ni najveći. Interno ga zovemo Killing Joke.
Atlija je već posebna priča. Nakon što nas je u februaru 2009. godine napustio Zvone, tadašnji gitarista, ja sam se raspitivao po cijelom Sarajevu o mogućnosti pronalaska gitariste koji bi se udobrovoljio da sa nama ide na turneju po Evropi gdje je sve bilo plaćeno. Dakle, sviraš, putuješ, piješ i zajebaješ se. Znaš koliko se ljudi javilo? JEDAN. I to ne iz Sarajeva, već Sejo, bubnjar ToxicDeatha i gitarista Hobson's Choicea iz Tuzle. U Sarajevu NIJEDAN JEDINI gitarista nije htio da svira. Onda sam ja nekako završio sa Atlijom na Facebooku i propričali smo malo aktivnije, a mi se inače znamo od 2006. godine i njegovog nastupa u tadašnjem Bocku sa bendom Infernal Hemeroid. Mislim da smo se otad vidjeli možda jednom ili dvaput na nekim punk festivalima. Kada je pristao da ide na turneju, prvo je bilo samo sedmicu od tri, pa onda dvije od tri, pa onda cijelu turneju. Pokupili smo ga u Osijeku, nisam znao šta da očekujem od čovjeka, ali od prve svirke u Češkoj kada smo krenuli rokati sa samo jednom zajedničkom probom prije toga i kada je čovjek krenuo i pjevati i svirati savršeno, ja sam rekao - zatvaraj radnju, to je to. Ovo je gitarista Motherpiga, sad i do trenutka smrti njegove. A što se tiče naše internacionalnosti - pa svi najveći su takvi. Amebix - Amerika, Škotska, Engleska.  Motorhead - Engleska, Švedska, Wales. Motherpig - Hrvatska, Meksiko, Bosna i Hercegovina. Yeah, bejbe! (smijeh) 
  
Bosnian Metal: Učestvovali ste na Sarajevo Metal Festu ove godine. Koliko si zadovoljan organizacijom i odzivom publike?
Sharan: Misliš, bili smo headlineri ovogodišnjeg Festa? (smijeh) Meni je smiješno bilo što sam u par navrata čuo da je Goran (organizator Festa) lud jer nas stavlja kao headlinere. Smiješno je jer je to došlo od članova sarajevskih bendova koji znaju da SMF nikad nije i nikad neće imati headlinere, već samo zlatno pravilo da sarajevski bend otvara i zatvara fest.
Mi smo ga zatvarali ove godine i publika se vidno smorila do našeg nastupa, pa su ostali samo najjači. Bilo je dosta nekakvog prozivanja, čak i dizanja srednjih prstiju od nekolicine. Smiješna situacija. Moribund Oblivion iz Turske je prošao mnogo gore. Nisam ni ja ljubitelj njihovog muzičkog izraza, a vala ni nekih posebnih stavova članova benda, ali ako ti se ne sviđa - izvoli za šank popij pivo. 


Motherpig @ SMF 2011
Jedna od anegdota vezanih za SMF 2011 je bio susret nas i Psychoparadoxa u backstageu poslije festa. Ja smo onako iz puke zajebancije krenuo svirati “Ace of Spades” usred koncerta da raja digne ruke i naglo stao i rekao “Nećemo svirati obrade, nismo tezga ko Psychoparadox” što su momci preozbiljno shvatili. Iza bine poslije nastupa košmar od povrijeđenih egoa. Mislim, ja sam se stvarno zajebavao, nisam mislio ništa loše, čak sam sa momcima imao i super zanimljiv razgovor prije nastupa, ali sam se isto tako pravo iznervirao što su došli u Sarajevo kao ponovno oformljen bend, ja ih slušam od srednje škole i nekako mi je njihov nastup bio pravo nezamisliv i veoma sam ga isčekivao jer me trebao baciti u neko dobro vrijeme, a oni izlaze na binu i sviraju mi loše “Phobiu” od Kreatora i dvije pjesme Slayera, svoju listu skraćuju za bruku pjesama i ostavljaju mi dojam benda koji je došao da nešto svirucne, pojede štagod, uzme lovu i razguli. Mislim, povrijeđen sam bio kao ljubitelj muzike Psychoparadoxa, znaš? Ako treba da im se izvinem zbog svoje rečenice na bini i ako će im to pomoći da se dobro osjećaju, nije frka. Oprostite, molim vas. Ali isto tako: nastup vam je bio usran da gori biti ne može.


Odziv publike - grozan.
Organizacija - SMF Promotions i Goran su sjajno odradili posao. Ja ne znam organizatora kakav je Goran (Slaven iz BHxHC Bookinga je isti, ali neću to da guram u ovaj koš da ne bude pristrasnosti jer sam dio BHxHC Bookinga. Ček, i SMF Promotionsa. Šta sad da radim? Koga da hvalim? JAOOOO!). On ima nevjerovatan respekt za svaki bend, svaki bend je bio najeden, napijen i plaćen. Nevjerovatan čovjek. NEVJEROVATAN.

Bosnian Metal: Ti si takođe osnivač i urednik WebZina i radio emisije Izvan Svake Kontrole. Tvoja emisija je poznata kod bh metal publike i s tim projektom si nailazio na mnogo problema. Prelazak s jedne stanice na drugu... gašenje radija 202, skidanje s programske šeme radija Sarajevo ali i dalje vas možome slušati ali preko web streaminga.
Sharan: Drago mi je da si se dotakao i ISK u ovom intervjuu. ISK je nastao 2004. godine na Radiju 202 i tamo je živio sve do gašenja Radija u aprilu 2010. godine. Onda smo se malo emitovali preko web streaminga, pa nas je na nekoliko mjeseci Radio Sarajevo uzeo pod svoje. Na Radiju Sarajevo smo se zaista sjajno osjećali. Nije to bio isti filing kao na 202, ali znam da je bilo dobro. Dženo, kojem nikako nije odgovarao stari osmosatni termin 202-jke, procvjetao je na Radiju Sarajevo u ograničenom terminu od 22.00 do ponoći četvrtkom. Kad sam primio poziv od direktorice Radija Sarajevo u kojem mi je ljubazno saopšteno da je emisija skinuta sa programa, malo je reći da sam ostao šokiran. Osjećao sam se kao štene izbačeno na ulicu. Mislim, džaba ta priča da nismo izbačeni i da je emisija na nekoj pauzi. Ne može se pauzirati rock'n'roll. Kada sam pitao zašto, dobio sam informaciju da je zbog “programske miskoncepcije” što sam napisao i u press saopštenju koje sam, vrijedno je napomenuti, čak i poslao ljudima sa Radija Sarajevo da ga odobre da ne bude da sam napravio neku grešku. A ako me pitate šta je ''programska miskoncepcija'', jedino što mi pada na pamet je da na Radiju Sarajevo nema mjesta za rock'n'roll emisiju što je apsolutni nonsens i minus odluka. Znam da su mnogi koji su okrenuli sa 93,1 fm kad se ugasila 202jka na 90,2 fm, frekvenciju RSA razočarani gašenja ISK. Sa ekipom sa RSA sam ostao u dobrim odnosima.
Kako god, ISK se neće ugasiti. Sad zasad, online smo svakog četvrtka od 22.00, a više informacija možete pronaći na adresi http://isk.int.ba/wordpress/?page_id=1545

Bosnian Metal: Možeš li nam reći ima li razlike u slušanosti  ISK-a dok ste bili na nekoj od radio stanica i sad kad ste u "ilegali"?
Sharan: Kako nema. Web izdanje sluša nekih dvadeset-trideset-četrdeset ljudi svaki četvrtak, a pitanje je koliko je ljudi slušalo dok smo bili na Radiju Sarajevo, a pogotovo na Radiju 202. Inače je sve to počelo rapidno opadati kad se 202-jka ugasila. Ljudi su se, uprkos izlascima petkom, navikli slušati emisiju u tom terminu. Znalo je biti po stotinu i pedeset ljudi na streamingu, dakle puna kuća i bruka na frekvenciji, to ne znamo ni sami koliko, ali znam da je bilo taksista koji su vrtili emisiju, da se slušala i sa tranzistora po studentskim domovima, a nije bila rijetkost da smo dobivali i po tristotinjak poruka po noći, sve od različitih osoba. Ljudi su nam donosili alkohol, cigare, hranu na Radio kad bi nam nestalo, samo su tražili rock'n'roll i rock'n'roll smo im i davali. Dobra vremena. FM je moć, iako je web budućnost.

Bosnian Metal: Bilo je najavljeno da će ISK u martu početi i TV izdanjima na novoj kablovskoj TV mreži Kanal 1, a to još nije počelo, zašto?
Sharan: Pa nažalost, moram ti reći da meni sve u slučaju ISK i Kanala 1 smrdi na propast. Evo i zašto. Najavljeno je poodavno da se trebalo krenuti sa tom emisijom, snimljene su najavne i odjavne špice, ja sam snimao bruku koncerata sa ekipom, snimljena je hrpa intervjua, snimljeno je dosta domaćih bendova, montirana je i pilot emisija, kao i tri, skoro četiri emisije poslije te. No ja se u prostorijama Kanala 1 nisam pojavio od marta mjeseca kada je rečeno da će sve startovati, pa je onda pomjeren rok, pa je pomjeren opet i opet i opet. Čak su i snimanja obustavljena nakon koncerta Death Angela u Sarajevu. Tačnije rečeno, snimljena je i hrpa materijala na SMF-u 2011. E, to je bilo zadnje snimanje. K1 čini dobra ekipa, stvarno sjajni mladi ljudi, ali odluke menadžmenta koje se tiču konstantnih odgađanja početka emitovanja ne samo moje, već i drugih emisija će ubiti jednu stvarno dobru ideju koja ima potencijal. Ja bih volio da to zaživi, ali u kombinaciji Kanala 1 i ISK - sumnjam da hoće. Nažalost, ponavljam. Još je veća žalost što ja čak i nemam materijal sa ovih snimanja, barem da podijelimo bendovima da imaju pristojne video snimke.

Bosnian Metal: To bi bilo to za ovaj put. Imaš li nešto za dodati na ovo sve ili neku poruku?
Sharan: Nadam se da vas nisam ubio pričom. Hvala svima koji su uz Motherpig (i ISK) sve ove godine, ali i onima koji nisu. Kupujte originalna izdanja bendova. Kupite naš album, nećete se pokajati, a ako se i pokajete, pare vam vratiti nećemo, moramo izdati neka nova izdanja. Slušajte rock'n'roll i volite se.

Bosnian Metal: Hvala ti na vremenu odvojenom za Bosnian Metal i na brzim ali iscrpnim odgovorima. Tebi s Motherpig-om i ISK-om i tvojim drugim bendovima i projektima želim sve najbolje.
Sharan: Svaki put! Hvala tebi na ustupljenom prostoru i vremenu. Bosnian Metal je zakon, a moj je prijedlog da u narednih par mjeseci ovo digneš sa nivoa blog na nivo jedne web-stranice jer bi to bila BOMBA!
  
   

1 komentar:

  1. Posebno hvala dr. Agbazara za POVRATAK moje voljene u roku od 48 sati. Nemam što drugo reći osim da vam zahvalim i da vam kažem da sam sretna .. Moj ljubavnik se prema meni ponaša bolje i većinu svog vremena provodi sa mnom sada govoreći koliko me voli kao i uvijek .. Ako Imate problema s voljenim kontaktom dr. Agbazara putem e-maila: ( agbazara@gmail.com ) ili WhatsApp ( +2348104102662 ) jer je on rješenje svih problema u vezi

    OdgovoriIzbriši